españa

Det är faktiskt roligare att städa ur lägenheten än vad det låter.
Med härlig musik och emellan åt några klunkar av kaffet.
Sen se en sol hålla på att gå ner på ballkongen, det är fan nice asså.


börjar bli riktigt fint här hemma, gulligt va, jag kallar det redan för mitt hem haha!
en vacker dag står en lägenhet här i palma nova skrivet i mitt namn, tror nog jag flyttar hit
haha!   - usch längtar verkligen inte hem faktiskt, bara lite sällskap som saknas.
men det kommer annars är det ingenting som saknas här.
men hade hoppas att spanien kunde bota mensvärk, men självklart inte haha!
Bläääää .. men för en gångs skull är jag inte så tjurig under den veckan hahaa!

okej okej, kanske lite för mycket information för er, blöhö (:
ska fortsätta med min disk och sen fixa golvet och allt, hade jag själv inte varit
säker på vad jag är hade jag nog trott att jag är en kille, för min
lägenhet ser faktiskt riktigt ut som en ungkarlslya nästan, men det ändrar jag på nu!

skriver kanske senare , - / Loollo <3 Palma Nova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0