E4 *

Jaa usch, var hemma tre i natt och jag är redan vaken fy fan vet inte hur jag orkar.
blev utgång igår kväll i alla fall, drog till svenska klubben E4an..
började segt men efter första ölen och några biljardmatcher så blev allt bättre.

sen bad johan mig vara med på nån jävla boll lek, kasta en liten pingisboll
och träffa rätt, sen utmana osv. sen var det nån jävla spanjor eller nått
han ville då fan supa mig under bordet kan jag lova, han utmanade mig nästa hela tiden.

men kvällen blev lyckad i alla fall, och folk var dö trevliga.
kanske borde gå dit nån dag och betala för min drink, det är nått jag glömde hehe.
sen hoppas jag att johan håller sitt ord och hjälper till med min barteknikläxa :D

(chattade med devin igår föresten tihi, han har lovat mig en läsarfika nu iallafall)

somna om ett tag kanske och sen ut och handla.

PUUUSSSSS - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0