stress stress stress

fy farao vad jag känner mig stressad inför allting just nu.
Vilka kläder ska jag ha med? Vad behöver jag handla? Vad behövs tvättas?
Har jag betalat hyran? Vart är alla mina grejer? Vart är alla resväskor?
När ska jag hinna träffa han/hon/dom?


uusch, känns som om jag inte kommer hinna med saker och ting.

Ikväll blir det hur som helst middag hemma hos Jennifer och hennes underbara familj!
Smörgåstårta smsade hon i morse och sa att det blir, och det gillar vi mycket.
Har inte ätit det sen min sista dag i spanien när mamsen bjöd mig på en sista lunch.
Sen ikväll får vi se vilka som kommer till berga och inte och vilka som ska ut och inte.
Hallelulja vad mycket tankar kring allting just nu, hur ska jag orka? - haha.

Jag har i alla fall startat en ny blogg som jag kommer ha som en magaluf blogg.
Känner att det skulle bara bli jobbigt med blandade inlägg ifrån mig och elinn ifall
min mamma, pappa, lärare osv skulle vilja läsa hur det går om jobbet och allting annat.
Men länk lägger jag ut senare men självklart kommer jag att uppdatera den här med!

Skriver senare - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0