countdown

Snart är det endast 11 dagar kvar och jaaaa jag älskar tjata ;D.
och vill du/ ni veta vaarför?
Därför jag hade så äckligt jävla roligt och vill inget hellre än tillbaka.
och ibland undrar man om folk är avensjuka.. annars har dom något
annat problem :-)) (<--dubbelhaka). Det tycker jag är skooj faktiskt.



Har i alla fall just plockat fram min almenacka som jag fick i början
av första termin i tvåan. så nu har jag skrivit ner när jag ska göra
vad för jag vet själv hur kass jag är på att komma ihåg typ det viktigaste.
sen har jag börjat skriva en packlista också och skriver ner exakt allt som
ploppar upp i huvudet så att jag verkligen inte glömmer någonting denne gång.
har också skrivit en "att fråga pernilla"-lista så att jag vet exakt vad jag
får göra och inte göra i lägenheten den här gången, haha!

men kanske dags att lägga spanien åt sidan och få sig några timmars
sömn så jag vaknar upp och hinner med frukostbuffén i skolan imorgon.
puss och god natt ! - / Tjatande och glada Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0