sir yes sir

och åter igen så sitter jag i soffan, men den här gången med lindisen!
sitter och kollar nån tråkig millitär film, vetefan va den går ut på riktigt faktiskt.
men vi har våra kex och tonfisk röra, hon tyckte om den nästan lika mycket som mig,
fast det låter där emot jävligt motbjudande kan jag lova. har en massa chips också men lär
inte må så jävla bra efter om jag äter de.. är helt full av mat just nu.

vi tog i alla fall en tripp till adde, satt där och chillade, mellie var också med, lika älskad som alltid.
sen babak också, stackarn!
men nu är vi i alla fall hemma, så sjukt jävla trötta båda två.
så lär väll bli sängen när som helst, kanske ska in mot stan imorgon också, får se om jag orkar.

ha det bra så länge ciaao ! - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0