änligen fredag (?)

jo, äntligen fredag kan man väl säga.. eller?
börja tycka att allting känns så jävla segt, men igår provjobbade jag i alla fall.
det gick jätte bra faktiskt men slutade med att jag sprang i från pengarna.
man vill ju inte missa bussen och sitta kvar en timme extra liksom... haha
ska i alla fall tillbaka dit idag och prova ännu en dag, dom vill se så att jag klarar
resturangen på egen hand. och med deras system verkar det faktiskt rätt enkelt.
får jag jobbet däremot blir det bara middag hemma 2 gånger i veckan och verkligen
typ ingen fritid känns det som. men man vet ju aldrig, kan va värt det kanske?
ikväll ska jag nog till adde efter jobbet, om det går som planerat, ingen aning haha.
men middag tror jag inte att jag kommer äta där, dom lär nog inte orka vänta.
tar ju en stund att åka hem, så jäävla segt är det värsta.

men jag kanske skriver mer senare innan jag åker.
ha det baaaest ! - / Loollo
*och jag måste bara nämna det, liiiiite jobbigt att vara enda svensken på jobbet,
lite svårt att förstå alltihop om jag ska vara ärligt, haha !*

(bilden är gamal!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0