someone's watching over me



vissa dagar tänker jag alltid lite extra på dig mormor, och en sån dag har jag idag.
saknar dig verkligen otroligt mycket, kan inte förstå att det snart gått fyra hela år.
och fortfarande kan man känna ett tomt rum som inte kommer fyllas igen, det gör ont!
men livet rullar vidare, det bästa jag kan göra är att glädjas åt minnerna jag har!



ska troligtvis boka resan idag också, snart faktiskt. beror väl på hur länge min lille
mor ska fortsätta spela bajs spel på fääjsbööök, sen kanske suzzie ska med över en
helg också, *hoppas*. vi får se, hon ska snart börja åka hit så ska vi prata om det.
men sjuk börjar jag bli också och det suger, har fått gå runt i linne i skolan idag,
hadde för mig att man frös med feber? - för mig är det tvärtom tydligen, svettats sönder!


fast jag ska nog börja stressa mamsen lite med spelet hon spelar,
vill ju boka så snart som möjligt så det känns lite mer verkligt!
ha de gött så länge, skriver senare om jag lyckas beställa idag.
pusseliss - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0