soffflyttning

haha "skoj"-dag eller? - slutade skolan klockan 12,
drog med elinn hem och hämtade bilen.
åkte till lilla buzz och åt kebab med bröd.
fick skjuss till trå och fick smaka lite tårta.
sen ringer frida och ber med min hjälp - Aldrig igen!


hon får mig att hjälpa henne att skotta en meters snö
runt hela hennes bajsiga hus, för att hon ska få ner en
soffa på hennes rum. men när vi väl är klara med skottningen
(efter nån timme.....) så är vi för klena att bära den där skiten.

så nu är erik och sebbe här, duktiga pojkar.
så nu har jag ena soffan här brevid mig.
och medans lata jag sitter här och bloggar så kämpar
fortfarande gubbarna med den andra soffan.
men frida går bara bakom och garvar medans
erik typ gråter för allting han har att klaga på.


men men, kvällen lär väl fortsätta med skratt hoppas jag på.
men ska leka lite med melody nu som sitter brevid mig och gnäller :)
puss - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0