jag fick låna en ängel

dagarna verkar gå uppåt och uppåt nu, känns det som i alla fall.
fick ett ganska posetivt samtal ifrån min lärare nyligen !!!
i slutet av den här månaden (99% säkert!!!) så drar jag iväg till mallorca i fem hela veckor.
inte världens varmaste ställe den tidpunkten men vill så gääärna åka.
helt sjukt va glad jag känner mig, sitter och kollar flyg och jag vet inte vad!
grymt jävla taggad är jag i alla fall, så hoppas det verkligen blir av.
och om praktiken går bra kan man ju alltid hoppas på sommarjobb.
lite små tufft med sommarjobb i mallorca liksom ;)
btw, ålands bilderna kommer upp imorgon tror jag, orkar inte ikväll haha.
inte för att dom är mycket att se igentligen, haha kollade på dom idag,
fy fan va fula !!!! LOOOOOOOL

ksdjfdskflös - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0