another day

och så har ännu en dag passerat med en skön lagom lång sovmorgon.
hade en god liten frukost med mamsen som också hade sovmorgon till klockan 4 idag.
drog i alla fall in tidigare till stan så jag och linda kunde äta middag innan programet.
vi åt varsinn thaisallad på carrotte (min gammla praktik, remember?)...
dock var inga typ anställda där då förutom en ny som började strax efter min praktik.

inspelningen var i alla fall sjukt rolig men då och då ganska långtråkig med alla omtagningar.
träffade på peter svartling.. (?) , gammal idol-jury hur som helst, fick en bild med honom..
sen var t.ex mange smitch (?) där, men kan inte säga så mycket mer, haha tystnadsplikt ;)

pratade också med tjejen ifrån min prakik idag, så troligvis imorgon så börjar jag boka och ha mig.
ska bara skicka över en länk på lägenheten som jag hade tänkt mig, nu börjar de kännas verkligt !!
i helgen blir det nog hallunda också, var ju några månader sen man träffade dom dära.
och sen på söndag så kommer suzzie hem också, det var på tiden !!!

fast nu ska jag försöka sova för imorgon blir det träning till serveringstävlingen nästa vecka!
så god natt på er ! - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0