Yeaah !!

ShuuuHuuu ..

jobbig dag i skolan idag assåw , vi va 3 tjejer i mitt kök och 4 rätter att göra , + att en skar sig i fingret och kunnde inte göra allt så man kan säga att vi var 2½ i mitt kök , men min lärare Steffan tyckte min mat va JÄTTE god, vilket han alltid verka tycka =) hihi .,
sen när vi skulle städa efter oss  blev ja fett arg för kall kök va klara jätte fort för dom va typ 5 st , och vi i varmkök hadde asss mkt saker kvar att göra och typ ingen ville hjälpa oss. Lollo som inte ens va i köket hjälpte oss med disken och fredrik hjälpte mej med golvet men ÅHHHH vilka fittor man har i klassen ibland assåw ,
skulle de hända dom nån gång skulle ja faan inte göra ett PISSSS xD


kom nys hem från jessica vi har kollat på film den va fett bra har inte sett den på typ 10 år kanske ( sanning elr konsikvens) elr hur de stavas , =P


imorgon är de ÖLAND fett naajs  men ser inte fram emot bil resan med 3 killar :P hahaa. ne men börjar känna meej lite taggad nu asså , va ju fett otaggad här om dagen men nu börjar de verkligen närma siig =) . hoppas alla i klassen hejar på oss och håller tummarna för att vi iaf kommer på pris pallen , och inte sisst , fyfan va pinsamt att komma sist xD  håller på att packa de som ska med imorgon trodde inte de skulle vara så mkt men måste tydligen ha med mej sängklädder och då blir de ju så mkt mer.

kommer inte kunna blogga nu mer förens kanske söndag natt vid 1 på morgonen då kommer ja hem och berättar hur de gick för oss =)



PussssiliPusss <3 // Elinn

 


Kommentarer
Postat av: Therese

ååååå jag håller tummarna!

2009-09-25 @ 11:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0