The call

blev en lång dag med linisen faktiskt, kom typ precis hem.  fick med mig tre på jeans och två hål i örat hah , frida kommer bli så stålt över mig , yeaay !

fick åka runt med bussen feta varvet för att visa vart ena spanjoren skulle av, så skulle jag och den andra åka runt men såklart går bussen direkt tillbaka till åkersberga station, så vi fick gå hem. vilket var väldigt hm.. typ underbart kul med tanke på hur mycket jag älskar att prata engelska haha!

men men .. får se vad jag och lindis hittar på ikväll , imorgon blir det i alla fall teater med en massa sen får vi se vad som händer och sker.



för övrigt : BACKSTREET BOYS ÄGER !  ,  nån som är på den 4 december eller (A) ?


/ Loooooollo



*if these walls could talk, they would have so much to say


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0