nothing else matters

Så sjukt seg efter en lång dag i skolan, hade stort sätt inga gäster idag förutom stammisen bibbi m.fl och kursgård och ettorna.
Var sjukt lungt och vi i servisen var så sjukt grymma på att tajma in allting- "Hovmästaren" själv, haha!

Hade oxxå betyg-snack med stefan och blev typ sjukt stålt över mig själv, teorin i servering kunde han inte säga nånting om men det andra han sätt är jag på MVG-nivå, ha klå den ni!

-hemstudier i morgon sjukt skönt, men måste till skolan på något sätt ändå och hämta mitt skrivhäfte med alla läxor osv i, har ju praktik i fyra veckor från och med på måndag så jag måste ju ha allting hemma då.
'


Och Elinnnnnnnn åker till Öland imorgon och tävlar i matlagning , GO ELINN HENKE OCH ROBIN !
får inte ens följa med som en hejaklack, sjuka regler vissa lärare kan ha haha.


Men nu ska jag göra en "mice on place" (?) lista till serveringen som jag ska skicka in på mail till läraren haha, lite överdriver får man vara :)


men HERRÅÅ och god natt !   /  Loollo !

Life is ours, we live it our way


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0