när trollmor lagt de 11 små trollen...

SOVSA, skulle ju inte sitta lite fel.    Sitter på pappas kontor nu, kom hit för över en halvtimme sen.  
Kom upp relativt bra i morse, har sminkat mig och allting men är fortfarande lika trött, får se hur det blir efter min kaffe nu.
Praktiken börjar ju om en och en halv timme, får hoppas att det går bra i alla fall, åkte förbi och kollade in, STORT! jag kommer fan gå vilse inne i entren bara haha.

men men, får se om man hinner möta elinn idag innan hon åker till danmark i morgon så jag kan få mina glasögon och tröjor oxå.

Men ska se vad jag kan göra sista tiden nu, HERRÅÅ ! - / Lollo


*och bundit fast dom i svansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0