yeaaah

idol e slut åh de va rätt person som åkte ut , hon sjöng falskt och fattar vissst inte att ingen kan sjunga en gaga sång ,
 PUCKO dummmmt låt val,
men TOVE e kvaaar vilket e mkt bra hon e ju typ sååå braaa. :D 
bra låt val gjorde hon åxå en favvoo på mp2 asså :P


annars så var det många som vaa dåliga i kväll falska å helt fel låt val men
 tove,erik,ericka & reza va braa och hade bra låt val
mår iaf lite bättre nu inte mkt skönt att komma till ett riktigt rum med egen dusch å allt,
britt från jobbet kom och kollade till oss helt random
 hah men hon e ju så snäll , =)   kenneth sa att vi hade fått bra
 omdömme hittills iaf så de e ju naajs :P

imorgon e det noels dop(min kusin)
vilket ja kommer missa hade hellre varit där än här assåw.
men hoppas någon filmar elr tar bilder så man kan se lite vad
som hände iaf =)


( jag å noel i sommras )


men men nu ska vi kolla på film elr först koppla in dvd , seen sova
guuud va ja ska sova skönt inatt man har ju inte sovit så bra dom senaste 2 nätterna ,



Puss Puss <3<3  // Elinn




Kommentarer
Postat av: Therese

Dopet gick jättebra, saknar dig här... hörde att du va sjuk så du får krya på dig. Jag är sååå trött så jag orkar inte blogga idag.



Kram kram Therese

2009-10-10 @ 20:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0