vi tackar gud för maten

har precis ätit jätte god "maxikans" lunch som dana kallar det, till efterrätt hade vi ju oscar som gjorde en jätte fin hejdå tårta. "Tack och hej" hade han skrivit och så fick jag en massa applåder :)  . Lucas ska oxå lägga in ett gott ord så kommer jag förhoppningsvis få extra jobb här då och då, speciellt runt jul när det är som mest att göra. vilket känns skit bra!

på torsdag blir det att möta kristjan laas (idol-finalist ifrån estland), och det är precis här i närheten av Carrotte så ska passa på att glida förbi hälsa och återlämna kläder som jag fått låna dom senaste fyra veckorna här.

ikväll blir det en chillkväl med idol, och självklart min favorit, Erik Grönwall ( och Peter Jihde dåra ) .
sen hoppas jag att jag ska få träffa min bästaste vän i hela vida värden, fridis!
och är faktiskt en aning avensjuk på linda som säkert ligger på stranden i tenneriffa just nu. suck !

får se om jag slutar klockan 2 som jag egentligen ska, eller om det blir lite längre, beroende på hur mycket kvar det finns att göra. att ta hand om dom andra praktikanterna är ju mitt lilla jobb nu också nu när lucas har gått hem för dagen. stackarn är döv på ena örat ett tag nu eftersom trumhinnan har spräckts. men hörseln var ytterst lite tillbaka idag i alla fall.

men men, njuta av sista rasten här på carrotte nu!  kommer sakna folket lite faktiskt : - ) 

herrååå ! - / Loollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0