Vi är en

Sitter på praktiken nu, har en timmes rast men känns så sjukt onödigt eftersom jag slutar halv 2 idag. för då kommer pappsen och hämtar mig!
ska bli rätt skönt att komma hem och ta en liten tupplur fan (A)

För övrigt så blir det inget hallunda ikväll, det får bli en chillkväll med idol tror jag eftersom jag har jobb hos mamsen imorgon. och på söndag då jaevlar är det green day :) ,  dom kommer spela min och Klas låt *tihiiiii* , får hoppas på mölltorp på lovet eller nånting. beror väll på frida lite grann med hunden osv.

men men, dags att vackla in köttfärs-såsen nu tror jag, kanske jag till och med får sluta lite tidigare och tar mig en promenad till pappsen jobb.

kanske skriver senare , HERRÅÅÅ - / Loollo

(nån som är taggad på lejonkungen eller?, för det var så sjuukt länge sen och är på topp för att se den, tjoho)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0