I don't wanna miss a thing



Okej, bilden blev lagom dålig med det står
i alla fall : "Åh tack så jättemycket Louise! Stor kram till dig / Erik"
Så lite får man faktiskt ta och skryta med haha! :)

I alla fall jag vet jag är sämst när det gäller att skriva, men är så sjukt slut på dagarna efter praktiken. Som idag jag började jobba klockan 6 för att få sluta tidigare, och en på jobbet var snäll och skjussade mig till odenplan eftersom att jag skulle träffa Jimmy vilket jag inte gjort på 3-4 år ungefär :). Han bjöd mig på mongoliska resturangen SÅÅÅ SNÄLLT :)


Och imorgon måste man åka komunalt in till praktiken också eftersom pappsen ska till Örebro och hämta sin brumme-bil-bil. Men så i för sig nu att jag faktiskt till och med får sovmorgon, SKÖNT!   Bara Buss Tåg och sen en buss till som stannar precis utanför, lyckligt lottad kan man ju säga hah!

Men men, dags för sängen nu då. Och på tal om det, ALDRIG MERA STRÖMAVBROTT, jag höll på att skita ner mig igår så rädd jag blev! Så fick sova i soffan med mammsen eftersom mitt rum var KÅLSVART! :( - haha synd om mig!

Men men , god nätt fölket ! - / Loollo

Kommentarer
Postat av: deee du

asså vadå om han skulle gå upp på scen å skita skulle du få ryssningar då åxå elr ?



mohhaahha tönt lolllo <3<3

2009-10-08 @ 14:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0