hold on

har fått styra ganska mycket i köket idag igen, känns surt nu när det bara är i dag och två dagar till kvar, har verkligen börjat trivas riktigt bra här :) 
satt precis och pratade med diskaren och hans dotter som är ifrån ecwador eller nu hur det stavas, sydamerica i alla fall, har bott här i 2 år och kan fan relativt bra svenska :)

ikväll träffar jag förhoppningsvis Linda eftersom hon åkter till teneriffa imorgon, men det beror helt på hur pigg jag är, började faktiskt jobba klockan 6 imorse :)
nu väntar städning och massa små jobb, haha just det ser jag faktiskt inte riktigt fram emot :P .

i alla fall : Elinn din nya piercing var fin (- :  . Och Frida är världens bästaste vänn kan jag lova !



med andra ord : jag pallar inte bry mig längre, om du förstår nu (?)   - / Loollo

Kommentarer
Postat av: Mimi ♥

Heejsan! :)

Allt bra med dig idag? =)

2009-10-21 @ 19:23:28
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0