Haaaaiij Dåeåeåeå

Nu sitter Lindis på planet till tenneriffa, bajs bimbo som lämnar mig bara sådär !  , kan lova att dom här 10 dagarna kommer kännas som en evighet. nu när det är lov oxå, bajs linda skippar haloween, lov och framför allt mig!     :(    kommer faktiskt sakna dig !




I dag var näst sista dagen och det var riktigt jävla kul kan jag lova! hade värsta spanska konvertationen med ecwadorerna . riktigt roligt och alla orden jag kunde betydde samma sak som jag trodde oxå, skönt att höra !

idag blir det läggdags klockan 9 igen, kommer upp på morgonen som bäst då, så får man lov runt 14 tiden imorgon, verkligen hurra! .. eller inte. känner verkligen inte för lov, kommer va helt död tills skolan börjar igen då!
i alla fall inte mycket mer att säga. men grattis lisen, hoppas din födelsedag blir braaoooo !
och på lördag blir det förhoppningsvis shoppingdag, YAAABAADAAABAAADOOOOUUU !


Pusssssis HEEERRÅ ! - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0