fuck of and die

hade en riktigt mysig kväll med töserna igår, men dom verkar gilla att skriva på min facebook-status överdrivet mycket.. inte för att jag förstår det roliga med det hela men .. aa !
Jag och Fridisen bakade stöört goda negerbollar & hallongråttor :)   , fast var väl mest bara vi som vågade äta utav dom..

i alla fall , melody är världens mysigaste hund, men idag kom också summer förbi och DAMN vad stor vovvan har blivä :) 







shalala , imorgon börjar sista praktik veckan , känns lite upp och ner faktiskt. kommer nog sakna stället en del när jag är tillbaka i skolan. men men, en veckas lov imellan också, inte dumt!
men är för trött för att orka skriva mer här nu, och så ska jag nog ta på mig lite mer kläder och se om jag kanske ska gå ut nånting snart (- :   ,  Heerrå !  - / Loollo

.. du är för ful för mig å din morsa går för en hundring*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0