från kryssningen

shoo ,
pallade inte blogga igår ,
för när ja kom hem då hade ja 15 min på mej att typ duscha å allt sen stack ja till maria

meen kryssningen va naajs
fett med folk va de
vi blev typ en timme sena från sthlm
båten skulle åkt 19:30 tror vi åkte
vid 20:40 kanske  bara för dom skulle leggga
alla människor som skulle på båten

lite bilder från kvällen/natten

fanny och jag



fredrik emma jag jessica


♥jag och jessica♥


                    jag och linda F                             

fredrik emma jag linda f jessica


                        Jaaag                              


jag jessica linda f linda w fredrik
vi va i baren mesta tiden
skulle kosta å gå på discot hörde vi så aa
meen de va live band å dansare på scenen så
vi hade de najs i sofffan å kolla på de å drack massa
goda drinkar =)

 palla inte läga upp fler bilde nu kommer mer sen när ja orkar xD haah

 ska sova nu men skriver mer om kryssningen sen

 nattinatti <3  // Elinn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0