Dermal Anchor

Idag  blev jag verkligen sjukt sugen på en dermal anchor, får väl försöka övertala mammsen till en.
tror dock inte det kommer gå riktigt som jag vill, men det är väl värt ett försök.

däremot vet jag att fridisen önskar sig en (eller tre, vet inte säkert) i födelsedagspresent, så folket nu vet ni  vad ni ska ge till henne.
ligger i hennes säng just nu faktiskt, med lilla valpen på rumpan som biter på hennes b-h, haha vilket hon inte riktigt vet eftersom hon är inne i dushen just nu .







finns inget mer att säga, sova tidigt i kväll så herrååå! - / Loollo



Kommentarer
Postat av: mamma

Alldeles riktigt min stumpa: INGEN MER DERMAL ANCHOR

2009-10-26 @ 19:31:34
Postat av: lollo

jo då, vänta och se mamsen :) , kommer en till inom kort !

2009-10-26 @ 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0