Åh, Hum, Vår sång är dum...

KUL FÖR DIG DÅ ELINN ATT NI FÅR ÄCKELBAJSIG SOVMORGON OCH LALALA FAN VET JAG !    själv så är man så trött på att behöva gå upp klockan 5 på morgonen och slita arslet av sig.  Hahahh dom på min praktik tror typ jag lider av depprision eller nånting SAAJJK ! det är ju fortfarande kul i för sig, men i helvete. Trodde jag skulle böla i morse så övertrött jag är. Fast jag somnar typ vid 10 varje kväll , Sjuuukt bre!




I alla fall , imorgon tänkte man börja klockan 6 ungefär så man kan sluta tidigare eftersom att det troligtvis bär av på kvällen, shulululu !


Men men , ni som tittar på idol. Uppdatera mig imorgon om vilka som kom vidare och skit eftersom att jag MÅSTE sova! GöööödNääätt !


Jag skuttar gärna kring i dans,
men jag har tappat takten.
jag ser den inte någonstans,
var katten har jag lagt den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0