21 guns

så otroligt jävla trött på allt folk just nu så det finns inte, vissa verkar ju vara Öööööverdrivet förståndshandikappade och inte ens kan förstå ren svenska! utan är Besatt av jävla uppmärksamhet, shit finns det ingen gräns för dig Gumman!?     .. blir bara äcklad bara jag tänker på dig ska du veta :)




menmen, säger såhär. jag drar till hallunda ikväll och imorgon (sitter) jag i globen och lyssnar på min och klas låt, 21 guns :)   sen får vi väl se vad som händer, måste ju tillbringa lite extra tid med linda nu också eftersom hon lämnar mig för tenniriffa snart ;- / .
Jaja , men kanske skriver senare om jag orkar och har lust, vilket jag faktiskt inte just nu tror :)


do you know what's worth fighting for

Kommentarer
Postat av: ä

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2009-10-10 @ 15:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0