1timme

om ca 1timme åker vi till värtahamnen :D
yeaaah fett najs ,
längtar ska bli skoj.

jag å pappa ska åka och hämta Fredrik,Emma & Fanny hemma hos fredrik typ vid 5
vet inte när elr hur alla andra åker in men hoppas dom hittade nån som kunde köra dom,
har fixat de mesta känns de som , de viktigaste e ju pengar å leggggg =D
hah ne men ja har allt tror å hoppas ja

har precis duschat å då vill inte mitt hår ligga som ja vill så ja e fett arg på mitt hår just nu xD
men får fixa de på båten pallar inte nu + att typ alla mina hår saker e hos fredrik =)



nee men nu måste ja fixa lite små saker så ja e klar om typ 30 min ..
skriver imorgon när ja kommer hem hur de va å lägger upp bilder =)
( om ja orkar hahah )




Byeebyee ^^  // Elinn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0