uppbokade helgen

visar sig att blir rätt fullbokat fram till söndag kväll.

Fredag :
Nu ska jag precis hoppa in i en dusch och sminka mig osv,
sen ska jag hem till farbror eftersom kicki fyller år, måste ju gratta!
runt 8 tiden går jag därifrån till roma där christian har sitt födelsedagsfirande.
efter det får vi se vart det bär av, ingen aning ännu!

Lördag :
Ska upp relativt tidigt och ta mig ännu en dusch och göra mig i ordning.
Sen ska jag och mina flickor in till stan och slösa lite pengar
på den godaste resturangen : mongoliska.
har alltid haft lika kul i alla sällskap jag varit där i så det lär bli succé!
sen åker jag inte med dom till Åkersberga igen utan jag tar tåget
emot Kungsängen där jag ska träffa Jonte och spendera kvällen där.

Söndag :

Gå upp tidigt igen och ta tåget tillbaka till Åkersberga.
Skynda mig hem till favorit Frida där jag ska få tårta osv.
Jättegott lär det nog bli och hela tjocka släkten kommer vara där också :)
Lär ju stanna där ett bra tag men efterdet finns det inga mer planer.

men vad kan man hitta på en söndags kväll liksom?
Booooring !

men hinner inte skriva mer nu, skriver nån gång i helgen om det finns tid!
Trevlig helg folket ! :)  - / Loollo


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag vet en annan tråkig sak som du kan göra en söndag kväll: städa ditt rum !!! För det är lika tråkigt för mej som för dej.......så de så.

Puss

2009-11-14 @ 11:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0