stor bagarna

fick på vägen till skolan veta att jag kunde fått vara i servisen idag,
TACK för att ni sa det när jag redan åkt ifrån alla kläder!

blev i alla fall en hel dag i bageriet med Elinn ..
- även om hon nu inte kan lika mycket som mig men ..

sen ordnade vi även sallads buffén !
bröden blev väl .. aa hårda ? :S
och sallads grejorna smakade jag inte ens på eftersom det mest var
tomater och strunt i.

kom precis hem efter en god latte med johanna,
sitter och väntar på papsen som köpt en rostbiff-wraps åt mig ifrån
carrotte catering där jag hade min praktik för nån vecka sen.



och han hade ju råkat nämna mitt namn och dom stog och berätta
hur duktig jag hade varit och hälsade så gött ;P

ikväll får jag se lite vad som händer, vädret är ju inte direkt nått att hurra för.
bara regnar o regnar , TRÅÅÅKIGT !

men men ,
ska väl sluta skriva bibel här o göra nån nytta istället.
adjöss så länge ! - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0