stockholm-götene

vissa dagar vill man bara komma bort ifrån stockholms trakterna känner jag.

saknar faktiskt götene en del så det stället skulle ju inte sitta helt fel.

men tussan o martin har ju gjort slut så det skulle bara bli fullt hus hos biggan.

lite tråkigt faktiskt men sånt är livet.

hoppas på att träffa dom snart ändå !   - miss you!



nu är det bara 27 minuter kvar tills jag ska ringa lorenz.

han och adde har bestämt att det blir pizza ikväll, och själv så slipper man betala.

eftersom man har världens bästa lorenz som vägrar ta ett nej ibland.

i alla fall , imorgon blir det skola.

ska stå ensam i bageriet - buhu tyck synd om mig !

blir nog sista inlägget för idag ,
för jag har inte så mycket mer att säga faktiskt !

jaja puss o kjaaamiz - / Lollo


Kommentarer
Postat av: Jenniföör

Du är inte ensam om att sakna det, det var så skönt där nere.. Tråkigt att dom gjort slut :o....

2009-11-04 @ 18:58:29
URL: http://jeenniferberntsson.blogg.se/
Postat av: Loollo

aa

2009-11-04 @ 22:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0