söndagskväll

kvällen började segt men blev lite mer fart i det hela när man kom ner till Åkersberga Centrum,
 och träffade den andra token som jag delar bloggen med : Elinn !  
- inte för hon skriver lika mycket som duktiga jag men..

Ringde ner Victoria så tog vi en pomfritte tallrik på golden west.
sen mötte vi fredrik och satt ute en stund med den gamla tråkmånsen.


sen tog vi bussen och jag mötte frida och Jonte.
men jag & fridisen hoppade av i högbackavägen
där vi skulle möta alkoholisten själv - Tim.
blev en massa prat om dermal anchors
och nu har han både tagit i hand och lovat att
vid nästa löning så får jag och frida oss en varsinn.



är fortfarande sjukt taggad på skola! - hur hemskt det än låter för vissa av er.

sitter bara och väntar på mina
Erik Grönwall/Gabriel Brandes låtar nu så jag kan ha dom i mobilen i morrn
och sen jäklar ska lollsingen sova kan jag lova ! - gött !

men skriver nog mer efter skoldagen imorgon , shulululu - / Loollo



(Föresten träffade gamle alibabaaaaow idag, har saknat dig gubben!
o hoppas jag hinner träffa dig innan du åker hem igen imorgon!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0