så var det söndag

och igen har helgen flygit förbi och det är redan söndag, med andra ord Tråkigt!

tar den kortfattade versionen :

fredag:

var i skolan, åkte hem satt i datorn.
på kvällen mötte jag töserna och vi drog till lowe.
var där resten av kvällen och kom hem nån gång sen.

lördag:

åkte till täby o hämtade nån.
sen åkte jag mamma och hon till sundbyberg.
hjälpte dom med flyttstädning, pengar är alltid bra!
tog pendeln till kungsängen, träffade jonte.

åkte till kista och tittade på "2012". helt okej.

sen idag åkte jag till sollentuna och mötta linda o hennes kusin,
hamnade i köer och nu är jag hemma och pluggar lite Penedés.

men ska satsa på skolan en stund nu så..
HERRÅ ! - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0