losing you

idag är det fan i mej dags att sova tidigt. är trött på att knappt komma upp på morgonen.
som vanligt, jätte mycker beröm av munte på samhällskunskapen, duktiga jag!

ser faktiskt fram emot helgen, dock missar jag idol men det kommer ju i repris.
vilket jag nog kommer missa också !
fredag blir det romas med en massa och fira chriiiiistian och sen på lördagen
blir det en mysig middag förhoppningsvis med flickorna.
jag hoppas nog mest på mongoliska - i love it!



så det lär bli en hel del så nu är det nått att se fram emot i alla fall.
måste köpa present åt F också, tips på vad jag kan köpa?
pris spelar ingen roll för hon är värd vartenda öre :)
älskar henne!



sen är det ju lindis födelsedag också,
jobbigt att alla ska fylla år så tätt in till varandra.
ska nog ringa era föräldrar och klaga lite nu, börjar bli jobbigt det här!



men ska fortsätta lyssna på mitt nickelback nu så får vi se om jag somnar tillsslut.
puss haaaaj - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0