Ja må han leva!

För det är christians födelsedag, hurra hurra hurra !


i allafall det var en dag igår också.   familjen malm/axh tog med mig på klubb 96
där det skulle bli middag och framträdanden.    en liten hake bara, jag avskyr pesto !!
och vad tror ni det blev till middag?
- Pesto !

men brie-osten klagar jag verkligen inte på!  roliga framträdanden och härligt sällskap.
sen blev det väl inte så mycket mer under kvällen.

men måste tilläga att jag bara älskar att få världensbästajimmys fyllesamtal.
han är alltid lika pratglad och galen !     mysig kille de!



idag blir det CHILL!   för jag är helt slut och kan inte ens tänka klart.
tihi !  - men hare gött - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0