första dagen i veckan

och igen var det måndag. kände mig lite sugen på skola igår,
men nu, nej tack! saknar min säng och min nalle !!!
blev en sen kväll igår också, inte ens filmen fick mig att sova.
och så väckte linda mig i bussen påvägen till skolan också.
nu sitter vi med vårat arbete i projekt & företagande - tråkigt!

sitter och försöker planera helgen lite granna.
får se lite hur det blir. på fredag blir det middag på roma,
vi ska fira christian lite granna sen även frida också.

sitter och tänker tillbaka lite på sommaren som var.
man hade faktiskt väldigt kul..
nog en av dom bästa sommrarna man varit med om.

men måste fortsätta med "pluggandet" nu , sjukt otaggad!
men puss och kram och nyp i stjärten ! - / Loollo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jonas & grejer

2009-11-10 @ 00:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0