Dermal Anchors

idag skippade jag sista lektionen och tog roslagsbanan med frida in till stan.
började vid hornstull.. inge vidare roligt om man säger så.
och jag beklagar allihopa!

men för att lätta lite stämning osv så tog vi sen tunnelbanan till gamla stan.
frida hade bestämt sig för att pierca läppen men visst inte om min lilla efterskotts present :
Dermal Anchor!

Så det fick bli båda men jag stog bara för den dyraste haha!
sen får hon tro vad hon vill om att hon får julklapp o grejer, synd gumman, synd!
- haha!

Hon gjorde den iallafall i översta stjärnan i nacken och det blev grymt fint kan jag lova.
så fort det ser bättre ut tar vi lite bilder som jag kanske lägger upp här sen!

ikväll blire chill med kaffe och soffor!
och imorgon bär det av till sprit musseeum !


Men HAAAAIJE DÅEÅEÅE - / Loollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0