jullov



min uppdatering har sugit ganska hårt på senaste, förlååååt !

gick förbi trå, och nu sitter jag här, har precis fikat med lucas, glad prick det där*
igår fick man jul lov också, var tvungen att gå sista dagen i skolan, även fast jag inte var
helt frisk. min hals har börjat dampa och jag är jätte förkyld, tycker mina smaklökar kan komma
tillbaka snart, dom är saknade!!

nån gång under jullovet eller direkt efter skolan får vi se om jag och linda eller nån annan
i klassen kommer vidare till serverings/köks tävlingen, vore kanske rätt skoj men jag vet inte.

ikväll kommer lorten och jonte om det går som det ska med allting,
ska tillbringa natten hos frida i alla fall, alltid lika mysigt med henne!

men ska nog ta mig en kopp kaffe till och hoppas på tillfriskning,
så ska min uppdatering bli mycket bättre i framtiden :)
heeerrå ! - / Loollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0