glöggen heter blossa

har varit en hel dag idag.
skolan gick faktiskt inge vidare, men var inte så mycket knas i serveringen iaf.
men förövrigt var humöret verkligen inte på topp kan jag lova.
efter skolan så var min lärare stefan snäll och lät mig lifta till danderyds sjukhus.

där hälsade jag på världens bästa farmor, och ja! - hon har kryat på sig!
och får troligtvis åka hem imorgon eller på fredag, hem hur som helst.
och det känns sjukt jäkla skönt kan jag lova (:





imorgon är det fredags lektionerna som gäller för vi har bytt på dagarna
den här veckan.
sen blir det också vin-provning, och jag hoppas verkligen att stefan kör på vitt isf!
men eftersom vi slutar klockan 10 blir det en dag i stan med fridisen.
hade tanken på att vi kunde fylla i våra tattoos men dom öppnar inte förrens 1.
och då ska vi vara i gamla stan så tyron kan få ta en titt på hennes nya piercing.


sen om farmor är kvar på sjukhuset åker jag förbi där och lämnar en blomma.
farbror var ju tvungen ta med sig min förra för att hon skulle byta avdelning.
så, förhoppningsvis är min faster där och kan  ta med sig den hem till farmor :)



men men, skriver mer i morgon om hur allting gått osv osv osv osv !
PUSSELIPUSSS  - / Loollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0