följa john

bara för att jag har så bra fantasi så ska jag göra en wannabe elinn ;

Namn: Louise Orebratt
Ursprung: Sverige
Nämn något som gjorde dig glad igår: Frensh hotdog ^^
Vad gjorde du kl 08 imorse: drack vatten
Vad gjorde du för 15 min sedan: lekte lite på photoshop
Det sista du sa högt: taack !
Det senaste någon sa till dig: jag ska se om jag kan hitta en bättre
Vad har du druckit idag: Vatten och cider 
Vad var det senaste du åt: vildsvin, ungstekt potatis och beasås
Vad var det senaste du köpte: frensh hotdog

Vad är det för färg på din ytterdörr: Svart.
Vad är det för väder hos dig nu: Iiiiis kallt !
Godaste glassmaken: Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: maybe
Sover du tungt: lätt att jag gör xP
Drömmer du mardrömmar: då och då
Trivs du med ditt jobb: trivs med skolan, ja
Favoritklädsel: jeans o tröja eller myskläder
Vad ser du om du tittar till höger: min gamla dator och kläder, smink osv
Vad gör dig glad just nu: jag vet faktiskt inte
Vad ska du göra härnäst: trvänta på att mik ska höra av sig.


Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: har inget humör för tillfälet
Hur många kuddar sover du med: några stycken + täcken.
Morgon eller nattmänniska: det beror på
Vad är viktigast för dig: vänner,familj och pengar

Är du kittlig: nej verkligen inte 8-)
Snarkar du: som en gris!
Stökigt eller välstädat: välstädat men inte lätt att hålla de så.



Tack för en trevlig kväll igår i alla fall ; Fredrik, Linda, Robin och Elinn !


Kommentarer
Postat av: Elinnnnn

haha ofta du va uppe kl 8 på morgonen xD

2009-12-28 @ 17:46:49
URL: http://porktwist.blogg.se/
Postat av: Loollo

förlåt att jag var törstig då. gick och la mig efter igen :)

2009-12-29 @ 02:53:18
URL: http://porktwist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0